Handelsbetingelser

Betaling
Vinuniverset, Norhvin ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Vinuniverset,  Norhvin ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Billetkøb
Aftaleindgåelsen af købsaftalen er underlagt dansk rets almindelige regler. Aftalen er først bindende for begge parter, når Vinuniverset,  Norhvin Aps har registreret og modtaget betaling. I henhold til “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a” er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Hvis et arrangement ikke bliver afholdt, bliver billetter refunderet til køber.
Hvis køber af billet til et arrangement ikke ønsker at bruge billetten, refunderes disse ikke. Køber kan af egen drift forsøge at afhænde til anden side.

Bordreservation.
Bordreservationer er bindende for det antal personer bestiller har angivet.
Ændringer / afbestilling af bordreservation skal ske telefonisk på +45 42234651 senest 24 timer inden reservationens ikræfttrædelse. Sker det senere, vil  Vinuniverset Norhvin ApS fremsende faktura på 50% af beløbet.

Levering
Vinuniverset,  Norhvin ApS leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00.

Vi sender pakker med PostNord

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Vinuniverset,  Norhvin ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Vinuniverset
Norhvin ApS
Vestergade 32
9300 Sæby

Juridisk adresse:

Norhvin ApS
P. Lunds Vej 9
9300 Sæby

CVR: 43800647

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Ved onlinekøb er der 14 dages fortrydelsesret, UNDTAGEN  billetter
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@norhvin.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: nikolai@norhvin.dk

Senest opdateret d. 24/04 – 2024